הקדמה

אתר 'פרטקין' ("האתר") המופעל על ידי דניאל פרטקין ("האמן") ומשמש גם כאתר מכירה לרכישת ציורים בהתאמה אישית המיועד לבית ("המוצר").
הרכישה דרך האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
עצם רכישת מוצר באתר תהווה הצהרת הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין האמן

הרכישה

המוצרים יירכשו דרך החנות המקוונת 'פרטקין'. לאחר הוספת המוצרים לסל הקניות, הלקוח יזין את הפרטים בטופס המקוון במלואם על מנת שהמשלוח יתבצע בצורה הטובה והקלה ביותר.
בתהליך הרכישה על הלקוח להעלות את התמונות האיכותיות ביותר של המשתתפים שהוא רוצה שיציירו לפי סגנון נבחר. רצוי תמונות חזיתיות בלבד, עדיף לצלם בחוץ באור יום בצל.
על מנת למנוע טעויות במשלוח, על הלקוח למסור פרטים מדויקים ונכונים.
בעת השלמת ההזמנה, המזמין מאשר את פרטי ההזמנה ואת נכונות הפרטים שמסר.
מילוי כל הפרטים הינו תנאי הכרחי לביצוע ההזמנה וזאת על מנת שההזמנה תתבצע ביעילות וללא שגיאות ולכן יש להקפיד על אספקת כל הפרטים בצורה מדויקת.
פרטי ההזמנה יעודכנו כאמור בטופס ההזמנה המקוון באתר.
מילוי כל הפרטים הנדרשים לרכישת המוצר על ידי הלקוח יחשב כביצוע הזמנה (להלן: "ההזמנה") עם קבלת ההזמנה, האתר יבדוק את פרטי כרטיס האשראי ורק לאחר אישור מחברת האשראי ו/או לאחר קבלת אישור מ-PayPal כמפורט להלן, הפעולה תאושר ותונפק אישור סופי על ההזמנה, חיוב הלקוח עבור המוצר יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ו/או דרך חשבון PayPal כפי שיהיה. יובהר להלן והכל בכפוף להימצאות המוצרים במלאי האתר.
הפרטים כפי שהוזנו בטופס ההזמנה על ידי ההזמנה יהוו הוכחה ניצחת לנכונות הפעולות

מפרט טכני

ציורי דיוקן הם עבודת יד עם חתימת האמן ובהתאמה אישית בסגנון דיוקן פחם או קריקטורה
פורמט: גיליון איכותי לבן סופר חלק 240 גרם
מדיום: דיו, צבעי פסטל, פחם

כיצד לבצע תשלום עבור ההזמנה

התשלום עבור המוצרים יתבצע באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות חשבון בשירות "ארנק אלקטרוני" PayPal  – וכל שירות דומה, כפי שיהיה זמין לשימוש באתר, מעת לעת ב- שיקול דעתה של הנהלת האתר.
במידה וההזמנה תבחר להשתמש בכרטיס אשראי לצורך ביצוע התשלום, המזמין יתבקש למסור את פרטי כרטיס האשראי, תעודת זהות, סוג הכרטיס ותוקפו. במידה והלקוח החליט לשלם באמצעות PayPal, החברה תוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מפייפאל. השימוש וקבלת ההרשאה מ-PayPal כפופים לתנאי השימוש של אתר PayPal.
הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את השימוש בכל אמצעי תשלום באתר, לאפשר שימוש באמצעי תשלום נוספים ולהחיל הסדרי תשלום שונים על סוגים שונים של כרטיסי אשראי או אמצעי תשלום שהנהלת האתר תכבד.
לאחר הזנת פרטי התשלום בטופס ההזמנה המקוון, ישלח להזמנה אישור באמצעות דואר אלקטרוני על קבלת פרטי ההזמנה. יובהר כי אישור זה אינו מחייב את הנהלת האתר לספק את המוצרים שהוזמנו והוא רק מעיד כי פרטי ההזמנה התקבלו בהנהלת האתר.
מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבדוק הנהלת האתר את אמצעי התשלום בו השתמש הלקוח, הלקוח יקבל הודעה על אישור ההזמנה וחשבונו יחויב בעלות השירות.
במידה והעסקה לא אושרה על ידי חברת האשראי או על ידי חשבון PayPal או כל אמצעי תשלום אחר הקיים באותה עת, המזמין יקבל הודעה מתאימה על כך והנהלת האתר תיצור קשר עם המזמין על מנת להשלים או לבטל את העסקה.
אישור פעולת הרכישה מותנה בקיומו של המוצר הנרכש במלאי במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. אם לא יצוין, מכיוון שהמוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, הנהלת האתר לא תחויב, בכפוף לכך שהנהלת האתר תחזור ל ללקוח כל סכום ששולם אם ישולם להנהלת האתר ו/או ביטול החיוב אם בוצע בגין פעולת הרכישה.
יובהר כי ייתכנו מצבים בהם למרות שהפריט מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל הוא חסר ולא ניתן לספקו, במקרים אלו העסקה תבוטל ולא יהיה ללקוח כל תביעה בעניין זה, בכפוף להחזר הסכום ששולם על ידי הלקוח.
מועד האספקה ייקבע החל מיום אישור העסקה על ידי חברת האשראי או אישור מחשבון PayPal או שירות ארנק אלקטרוני אחר זמין ומאושר.
אם ההזמנה נגבה בטעות על ידי חברת האשראי, על המזמין להודיע להנהלת האתר על מנת לבצע זיכוי בהתאם

תהליך ביצוע הזמנת ציור בהתאמה אישית

לאחר שהלקוח מבצע את הרכישה ומקבל אישור מהאמן להזמין מוצר מותאם, ההזמנה נכנסת לתהליך ביצוע
במידת הצורך, האמן המבצע ייצור קשר טלפוני עם הלקוח לאימות פרטים טרם ביצוע ההזמנה
זמן הכנת צביעה בהתאמה אישית תוך 4-7 ימי עסקים או עד 2 ימי עסקים ללקוח שבחר במסלול אקספרס
עם השלמת היצירה, התוצאה המוגמרת של היצירה ישלח ללקוח במייל לאישור לפני המשלוח
לא ניתן לבקש סבב תיקונים. הלקוח יכול לבצע הזמנה מחדש, לשלוח תמונות חדשות ולפרט טוב יותר מה הוא רוצה בטופס ההזמנה.
במידה והלקוח אינו מרוצה מהתוצאות, הוא יכול לבטל את המשלוח ולקבל בחזרה את חלקו היחסי מסכום העסקה למשלוח בלבד.
שליחה בדואר רשום לרצון הלקוח כאמור בהזמנת העבודה

הַדפָּסָה

הלקוח מקבל את היצירה המקורית במידות של 46X33 ס"מ עם מסגרת.
במידה והלקוח מעוניין במידה שונה יוכל להזמין הדפסה של היצירה לפי המידה הרצויה לו.
מרגע קבלת האישור מהלקוח לביצוע יצירה המותאמת אישית, יעברו עד 2-7 ימי עסקים להדפסת המוצר והכנתו למשלוח לכתובת המבוקשת על ידי הלקוח.
אפשרויות הדפסה על קנבס/מסגרת לבחירת הלקוח

משלוח והובלה של המוצר ללקוח

מגבלות אספקה והובלה של המוצרים הן לישראל בלבד
מוצר בהזמנה אישית יישלח בדואר רשום חינם כלול במחיר
סוגי משלוחים: קובץ דיגיטלי להורדה מיידית עם סיום היצירה שישלח דרך אימייל, איסוף עצמי, דואר רשום עד 5 ימי עבודה, דואר אקספרס עד 3 ימי עבודה
האמן ידאג לספק את המוצר ללקוח לכתובת שהוכנסה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר, תוך 2-7 ימי עסקים ממועד הכנת המוצר והדפסתו, לפי סוג המשלוח שנבחר. על ידי הלקוח בעת הרכישה (איסוף עצמי \ נקודת איסוף \ משלוח רשום \ משלוח אקספרס)
המשלוחים שיסופקו באמצעות חברת המשלוחים מטעם הנהלת האתר הינם בהתאם לתנאי חברת המשלוחים, אזורי החלוקה של חברת המשלוחים ובתיאום מראש עם מקבל ההזמנה.
במידה וחברת המשלוחים לא תוכל לבצע את המשלוח לכתובת המשלוח מכל סיבה שהיא, הנהלת האתר תודיע ללקוח ותפעל למציאת פתרון חלופי העונה על רצונות שני הצדדים.
במידה והלקוח בחר במשלוח אקספרס, מרגע אישור ביצוע היצירה על ידו ולאחר ההדפסה, תוך 2-3 ימי עסקים המשלוח יגיע לכתובת שבחר הלקוח.
דמי משלוח – בנוסף למחיר המוצרים שהוזמנו, ההזמנה תידרש בתשלום דמי משלוח, גובה דמי המשלוח יופיעו בסוף תהליך ההזמנה לפי שיטת המשלוח שנבחרה בהזמנה, אלא אם צוין אחרת.
דמי המשלוח ישולמו עם התשלום עבור המוצר. במכירה בתשלומים באמצעות כרטיס אשראי ו/או באמצעות חשבון PayPal.
האתר לא יהיה אחראי לכל עיכוב ו/או איחור באספקה ו/או אי אספקת המוצרים שייגרמו מאחת מהסיבות הבאות:
כוח עליון וללא פגיעה בכלליות המלחמה האמורה, מבצע צבאי, מבצע חירום ו/או נזקי טבע ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר כגון שביתות והשבתות של כל התיקים ו/או ספקי השירותים או הסחורה. הכרחי לייצור אספקה או הובלת מוצרים.
כל סיבה שאינה בשליטת האתר ו/או החברה.
צד הקשור למבצע המשימה.
זמני אספקת המוצרים המצוינים כוללים רק את חישוב ימי העסקים (ראשון עד חמישי לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וחגים).
על הלקוח להודיע במיידית לאתר במידה והמוצר לא נמסר בתקופת האספקה המצוינת באתר, במקרה כזה יחושב זמן האספקה החדש ממועד תיאום מועד חדש.
יש להקפיד על מילוי פרטים מדויקים ועדכניים, במידה והמוצרים יוחזרו לחברה עקב פרטים שגויים, ההזמנה תהיה אחראית על דמי משלוח וטיפול

מעקב אחר משלוח


ניתן לעקוב אחר המשלוח לפי מספר המשלוח שקיבלה חברת השליחויות ולשתף את הלקוח בהודעת מייל

החזרות וביטולים

ניתן לבטל עסקה תוך 24 שעות ממועד ההזמנה, ובתנאי שטרם התחלנו לייצר את הציור שלך.
העסקה תבוטל בכפוף לתשלום דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה.
לא ניתן לבטל את הזמנת המוצר לאחר ביצוע ההזמנה.
לא ניתן להחזיר כיוון שהציור נעשה עבורך באופן אישי.
הציורים של פרטקין מעוצבים בהתאמה אישית עבור הלקוח. לפני ההדפסה לפי רצון הלקוח יקבל מייל של היצירה לתצוגה ואישור סופי לביצוע.
לא ניתן לבקש סבב תיקונים. הלקוח יכול לבצע הזמנה מחדש, לשלוח תמונות חדשות ולפרט טוב יותר את רצונו  בטופס ההזמנה.
במידה והלקוח אינו מרוצה מהתוצאות, הוא יכול לבטל את ההדפסה ולקבל בחזרה את חלקו היחסי מסכום העסקה להדפסה בלבד.
לאחר שהלקוח מאשר את הדפסת המוצר, לא ניתן לבצע תיקונים / החזרות / ביטולים / זיכויים.
במידה והמוצר הגיע שלם וניזוק באשמת הלקוח, אין באחריות האמן להחזיר / לזכות / לשלוח מחדש את המוצר.
מדיניות ביטול העסקאות המפורטת לעיל תחול רק על מוצרים שנרכשו באתר. האמן לא יטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו דרך מקור צד שלישי

ביטול הזמנה על ידי האמן

האמן יהיה רשאי, על פי שיקול דעתו הבלעדי, מכל סיבה, ובכל עת, לבטל או להפסיק עסקה ו/או מכירה ו/או לבטל הזמנה, כולה או חלקה, ו/או את פעילות החברה. אתר אינטרנט, כולו או חלקו, ללא התחייבות והסברים.
הודעה על ביטול או הפסקה מסוג זה תימסר למשתמש או למזמין, האמן יימנע מחיוב כרטיס האשראי של ההזמנה או יחזיר כל סכום ששולם עבור המוצרים, ככל ששולם.
למעט השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש או ללקוח כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או הספק בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.
אם יתגלה שמוצר אזל מהמלאי, האתר רשאי לבטל את ההזמנה או להציע פריט חלופי שווה ערך. במידה והזמנה תבוטל כאמור, האתר לא יהיה אחראי ולא ישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שייגרם ללקוח או לצד שלישי, לרבות אך לא רק נזק עקב רכישת הפריט מאת צד שלישי במחיר גבוה יותר

מבצעים והנחות

האמן שומר לעצמו את הזכות לערוך מבצעי מכירות מעת לעת. מובהר כי עלות המוצרים והשירותים במהלך המבצע אינה מחייבת את החברה אלא במהלך ימי המבצעים. מובהר כי המבצעים שיפורסמו באתר מחייבים את החברה למכור באתר בלבד.
מובהר כי אין הכפלת מבצעים ו/או אפשרות למימוש מספר קופונים.
מבצעים וקופונים הנחה חלים על כל הפריטים באתר למעט פריטי מבצע. ניתן לממש את הקופון ברכישה באתר בלבד, לא ניתן להשתמש ביותר מקופון אחד לרכישה. במקרה של החזרת פריט שנקנה בהנחה בשימוש בקופון, הסכום שיוחזר יהיה זה ששולם לאחר ההנחה

שימוש בתמונות

פרטקין שומרת לעצמה את הזכות לעשות כל שימוש בכל תמונה וציור בהשראת תמונות הלקוח.
כמו שימוש בתמונות מתהליך הכנת הציור לטובת אתרי אינטרנט שונים, רשתות פרסום ושיווק.
אם אתה מעוניין שלא נפרסם את התמונות שלך או את תמונת הציור הסופי שלך, אנא הודע לנו מראש.
כמובן שלא נעשה שימוש בתמונות ובציור הסופי לפני שהוא מגיע אליכם.
לקוח שאינו מעוניין להציג את ציוריו בפלטפורמות חברתיות מוזמן לפנות לשירות הלקוחות בכל אמצעי תקשורת שיבחר והתכנים יוסרו לאלתר

זכויות יוצרים

כל ציור ויצירת אמנות שנעשו על ידי פרטקין או צד שלישי מורשה על ידי פרטקין שייכים לאמן דניאל פרטקין
כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות פטנטים, זכויות יוצרים, דגמים, דגמים וסודות מסחריים, הינן בבעלות פרטקין בלבד או של צדדים שלישיים אחרים אשר אפשרו להנהלת האתר להשתמש בהם.

זכויות אלו חלות, בין היתר, על הנתונים באתר, לרבות רשימת המוצרים, תיאור ועיצוב המוצרים וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו.
זכויות אלו חלות גם על שם האתר ושם הדומיין של האתר, הסימנים המסחריים (בין אם רשומים ובין אם לאו) הם כולם רכושה של פרטקין. אין להשתמש בהם ללא קבלת הסכמתה מראש ובכתב.
אין להעתיק, לשכפל, למכור, לשכור, להפיץ, לשווק או לתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר,
תמונות וטקסטים, עיצוב מוצר, תמונות מוצר וכדומה ללא קבלת אישור מראש ובכתב של פרטקין.
זכויות אלו חלות גם על שימוש בכל תמונה וציור בהשראת תמונות הלקוח.
כמו שימוש בתמונות מתהליך הכנת הציור באתרי האינטרנט, ברשתות הפרסום והשיווק השונות.
אין לקשר לתוכן מהאתר, שאינו עמוד הבית של האתר (קישור עמוק) ואין להציג או לפרסם תוכן כזה בשום צורה, אלא אם הקישור העמוק הוא לדף האינטרנט באתר במלואו וכפי הוא, כך שניתן יהיה לצפות בו ולהשתמש בו בצורה זהה לחלוטין לשימוש ולצפייה בו באתר וזאת תוך קבלת האישור מהנהלת האתר.
הנהלת האתר רשאית להורות על ביטול קישור עמוק גם לאחר מתן הסכמתה וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי ובמקרה זה לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי הנהלת האתר.

אַחֲרָיוּת

האמן (ו/או מי מטעמו) אינו אחראי במישרין ו/או בעקיפין לכל נזק הנובע ו/או הקשור בכל דרך לתיקון, הרכבה ו/או החלפת המוצרים.
האמן (ו/או מי מטעמו) אינו אחראי במישרין או בעקיפין לכל נזק הנובע משימוש ו/או הסתמכות על מידע המתפרסם באתרים חיצוניים, אליו ניתן להגיע באמצעות כל אחד מהשירותים באתר. יובהר כי פרטקין עושה ויעשה כמיטב יכולתו לשתף פעולה עם ספקים אמינים ובעלי מוניטין בלבד.
פרטקין (ו/או מי מטעמו) אינו אחראי במישרין ו/או בעקיפין לכל נזק הנובע ו/או הקשור בכל דרך לשימוש ו/או ביצועי האתר.
בכל מקרה, האמן לא ישא באחריות לכל פעילות של כל גורם אחר שאינו בשליטתו המלאה.

סודיות ופרטיות

כל הפרטים האישיים של ההזמנה (שם, דואר אלקטרוני וכו') יישמרו במאגרי המידע של האתר.
פרטקין לא יעביר את פרטי ההזמנה האישיים לכל גורם אחר מלבד הספקים, במידת הצורך וזאת רק לשם השלמת עסקה.
פרטקין לא יעשה כל שימוש בפרטי אמצעי התשלום של ההזמנה למעט ביצוע תשלום עבור עסקה שהמזמין ביקש לבצע, ופרטים אלו לא יועברו לכל גורם אחר אלא לשם כך. למען הסר ספק, פרטי אמצעי התשלום אינם נשמרים במאגרי המידע של האתר.
למרות האמור, פרטקין יהיה רשאי להעביר מידע אישי של משתמש לצד שלישי במקרים בהם ביצע המזמין מעשה או מחדל הפוגעים ו/או עלולים לפגוע בשמו הטוב של פרטקין ו/או צדדים שלישיים כלשהם. השתמש בשירותי האתר לביצוע מעשה בלתי חוקי, אם יתקבל על ידי פרטקין צו שיפוטי המורה לו למסור את פרטי הלקוח לצד שלישי וכן בכל מחלוקת או הליך משפטי.
פרטקין יוכל לעשות שימוש במידע האישי של הלקוח, ללא זיהוי הלקוח הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים.
מאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, פרטקין אינה יכולה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירה למחשבים או חשיפת המידע המאוחסן על ידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות. אם יתאפשר לצד שלישי לחדור למידע השמור באתר ו/או לעשות בו שימוש לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה.
פראטקין יהא רשאי להשתמש ב"עוגיות" על מנת להעניק למשתמש שירות מהיר ויעיל ולחסוך מהלקוח את הצורך להזין את פרטיו האישיים בכל כניסה לאתר.
במקרה של אירועים שאינם בשליטתה של פרטקין ו/או הנובעים מכוח עליון, פרטקין לא יהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם ללקוח ו/או למי מטעם הלקוח כאשר מידע זה יהיה. אבד או אם נעשה בו שימוש לא מורשה

חוק ושיפוט

הדין החל על תקנון זה ו/או על כל פעולה ו/או על עימות הנובע ממנו, הינו הדין הישראלי בלבד.
בכל מקרה של מחלוקת, לבתי המשפט באילת (השלום או המחוז) תהיה הסמכות הבלעדית לדון בה.
הדין החל על השימוש באתר, בהזמנה ובתקנון זה, לרבות פרשנות ואכיפת התקנון, הינו הדין הישראלי בלבד..

אבטחת מידע ופרטיות

פרטקין רשאי להשתמש במידע המסופק בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף או יועבר לגופי צד שלישי כלשהם.
עם הרשמתך למאגר המידע של האתר (בעת ביצוע רכישה או בעת מילוי כל טופס אחר), יהיה פרטקין רשאי לשלוח לך מעת לעת בדואר ישיר, לרבות באמצעות הודעות טקסט, מייל, דואר אלקטרוני וכדומה, מידע אודות שירותים ו/או מידע פרסומי ו/או מידע אחר.
הלקוח יוכל לבקש הפסקת קבלת הודעות פרסומיות ו/או דיוור.
זכותך להסיר בכל עת את פרטיך מרשימת התפוצה של האתר באמצעות לחיצה על הקישור "הסר מרשימת התפוצה" שיופיע בעת קבלת הדיוור או הפרסומים השונים בדואר אלקטרוני או בכל ערוץ אחר.
פרטקין נוקט באמצעי זהירות סבירים כדי לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטתה של פרטקין ו/או הנובעים מכוח עליון, פרטקין לא יהיה אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא, ישיר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש בלתי מורשה.
לחיצה על כפתור "שלח" מהווה הסכמה לפרטקין או למי מטעמה להשתמש במידע אישי זה על מנת לספק מידע על המוצרים ומידע נוסף באמצעות דואר אלקטרוני או אחר, על שירותים ומשאבים הקשורים למוצרים.